wtorek, 26 maja 2009

Kradzieże kont

Czy można się przed nimi uchronić ?
Jak po kradzieży odzyskać konto ?

oto kilka prostych rad i odpowiedzi na te pytania

*Jak uchronić się przed kradzieżą kont ?

1. Nie podawaj nikomu hasła ! nawet jak zaoferuje różnego rodzaju kwoty stardollarowe i duże ilości dodatkowych starpunktów !

2. Nie wchodź na strony, które nie są sprawdzone przez innych użytkowników. nie wchodź również na strony gdzie ofrują darmowe stardolary/starpunkty/sukienki voile/stare HB lub DKNY

3. Zapisz gdzieś na pulpicie swój nr. referencyjny. [nr. referencyjny/ numer klienta znajduje się w moje konto -> 4, ostatnie okienko na dole pisze ] jeżeli doładowywałeś innym sposobe zachowaj kwit zakupów stardolarów.

4. Postaraj się wymyśleć dość długie hasło z dużą ilością liter i cyfr. Jednak nie przesadzaj, hasło nie moze być bardzo długie. Przykład ; alineczka1209348756 <- te hasło wzieło się od imienia mojej koleżanki aliny [forma zdrobniała] a ukłąd cyfer to dwie kolejnej cyfry brane na przemian z dwwóch stron.

*UWAGA.

1. Często zdarza się, ze zapominamy hasła.
radzę zapisać je w tym samym folderze co nr. referencyjny / nr. klienta i na górze napisać swój login.

*Jak po kradzieży odzyskać konto ?

1. Nie zmieniaj e-mailu bo czasem zdarza się tak, ze potem nasz adres e-mail nie jest potwierdzony.

2. Jeżeli podałes e-mail rodzica wybierz opcję, gdzie podaje się adres rodzica. Wtedy poproś osobę, której e-mail podałeś, aby weszła na swoje konto.

3. Napisz do admina, w tedy potrzebny będzie nr. referencyjny [pierwsza *, punkt 3]

2 komentarze:

  1. oj nic nie rozumiesz..mi ktoś ukradł konto 1 miesiąc temu..;( Leonka11 było moim kontem kupiłam je od przyjaciółki,a potem ktoś je ukradł..;(A moja psiółka kupiła je od innej laski,która to konto dostała za free,bo jej koleżanka odeszła ze stardoll..;(Pisałam do admina ale on kazał mi podać numer referencyjny..ja go nie znam niestety ;(( Ponieważ konto było załozone na email nie mój a nie mogła go zmienić..;((No i teraz ktoś zmienił email na jjjj1111@wp.pl( j j j j 1 1 1 1 @ wp.pl -Bez spacji) Prosze jeżeli ktoś wie czyj to email piszcie !! Kto odzyska konto leonka11 otrzyma ode mnie nagrodę!! Piszcie do xcarsy !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ukradla konto prinncessmoly1 jest wredna chamska zdzira jeszce sie wyraza ona tak ze lepiej nie sluchac nic na moim koncie nie robi tylko .....nie nic poprostu nic na nim nie robi.Moje konto to Aber1901 (TE ktore ona mi ukradla A teraz mam nowe Amber1191 TEz fajne ale wolabym miec tamte uwazajcie na nia jest okropna

    OdpowiedzUsuń